Bekijk menu

Commissie leden- en vrijwilligersadministratie

 

Verantwoordelijkheid
Het voeren van de vrijwilliger- en ledenadministratie. Nieuwe leden doorgeven, intern (commissie of trainers) en extern (FNRS).

Positie binnen de organisatie
De voorzitter zit in het commissie-overleg. De voorzitter van de commissie ledenadministratie legt verantwoording af aan de secretaris.

Taken

  1. Verzorgen van nieuwe inschrijvingen, in de verenigingsdatabase;
  2. Verzorgen en actualiseren van NAW- gegevens van leden verenigingsdatabase;
  3. Aanmelden FNRS – ledenadministratie;
  4. Interne communicatie richting penningsmeester;
  5. Bewaken indeling in de les van nieuwe leden;
  6. Verzorgen van nieuwe inschrijvingen, afmeldingen van donateurs en vrijwilligers in de verenigingsdatabase;
  7. Verzorgen en actualiseren van NAW- gegevens van donateurs en stamleden in de verenigingsdatabase;
  8. Bijhouden en verantwoording afleggen richting penningmeester aangaande de financiƫle kant van de ledenadministratie (budgetverantwoordelijkheid ledenadministratie);
  9. Opvolging geven aan openstaande contributies via de penningmeester;
  10. Verzorgen van communicatie richting leden die zich afmelden; doorspelen aan betreffende bestuurslid voor exit-gesprek/brief;
  11. Verzorgen prognoses ledenontwikkeling
Gerealiseerd door RM Webcreaties